طراحي ابرو
 

اگر شما در ابرو مگان فاكس علاقه مند، اين آموزش در مورد چگونگي گرفتن چنين ابرو را از كمك بزرگي باشد. ما در هر دو استفاده از آرايش ابرو و تكنيك هاي مختلف مانند پيوند ابرو نگاه كنيد، در حال رشد ابرو ضخيم، و غيره به طور كلي، شما بايد بدانيد كه او اغلب با ضربه شلاق فر، ابرو ضخامت به خوبي تعريف شده و لب چاق و چله به نظر مي رسد (او با استفاده از دروغ محض لب و سرب )

براي اينكه قادر به دريافت ابرو مگان فاكس، شما ممكن است مورد نياز را امتحان كنيد تكنيك هاي مختلف از رشد ابرو ضخامت قبل از اينكه شما كاملا مي تواند آنها شكل. او داراي ابرو ضخامت دارد. اين تكنيك را تضمين خواهد كرد شما ابرو ضخيم كه به راحتي مي توان به شكل مانند كساني كه از مگان فاكس است. ما جامع در مورد چگونگي رشد ابرو ضخامت، تكنيك ها، محصولات خود را به استفاده از محصولات و غيره سعي كنيد مانند ابرو RapidBrow افزايش سرم (نسخهها كار ميكند بهترين) و يا Revitalash Revitabrow مطبوع پوشيده شده است. 
كوگا گياهي پرپشت كننده ابرو ابرو به مرگ براي (TM) مطبوع درمان LashFood نانو پپتيد ابرو طبيعي مطبوع

 

چند چيز را به شما به نظر مي رسد بيش از ابرو مرتب خوبي شكل گرفته است. بسياري از زنان ابروهاي خود مومي، tweezed يا موضوعي حرفه اي و روند آنقدر گرم است، بوتيك ابرو ظاهر در شهرستانها بزرگ در سراسر كشور من پيشنهاد مي كنم شما يك حرفه اي انجام دهيد ابرو خود را براي اولين بار به مجموعه طرح ‘‘، سپس همه شما بايد انجام دهيد اين است كه در آن دل و جرات موها رشد در. (A اپيلاسيون حرفه اي بايد به شما تماس حدود 20 $ مجموعه بسته به جايي كه شما زندگي مي كنند).

پاك كردن پوست خود را با يك ليف حمام به طور طبيعي پوست را لايه برداري. اگر مي خواهيد به تمام كردن، استفاده از اسكراب صورت (ليست من از بهترين اسكراب صورت مراجعه كنيد). در مورد درد نگران؟ شما مي توانيد در واقع اعمال Anbesol، Orajel و يا هر ژل دندان درآوردن براي نوزادان بر روي مناطق شما برنامه را به كندن.

shablone-abro

گذاردن خود را در نزديكي يك پنجره با نور ريختن در و يا در زير يك نور روشن با يك آينه خوب (آينه هاي ذره بهترين هستند، اما مطمئن باشيد و تلنگر آن را براي ديدن بيش از اثر كلي خود را در آينه به طور منظم). من مي خواهم به كندن ابرو من بر روي عرشه پشت من كه در آن نور است برس ابرو و با يك مسواك تميز و يا انگشتان خود را.

به آساني و بدون نياز به مهارت خاصي

قرينه سازي و اصلاح و ديزاين ابروهايتان را خودتان بدون نياز به آرايشگاه در منزل انجام دهيد.

شما با اين ۸ طرح شابلون ميتوانيد بيش از ۲۰ مدل آرايش چشم طراحي نماييد.

shablone-abro-hex

ابروهايي گيرا , جذاب و دلربا خواهيد داشت

بدون نياز به صرف هزينه و …

طريقه استفاده بسيار راحت و سريع است

مطابق شكل زير عمل نماييد

shablon-abro-shophex

هر جفت شابلون براي ۱۵ مرتبه قابل استفاده ميباشد

پس از استفاده شابلون را در كاغذ خود چسبانده و براي دفعات بعد نگهداري نماييد.

زيبايي چشمان خود را چند برابر كنيد!

kharide posti

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۲۶:۲۵ ] [ رويا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 211
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب